En tyst promenad

Helgen har varit väldigt lugn, åkte hem till föräldrarna. Både mamma och pappa jobbade så det var inte så mycket att göra. På lördagen tog pappa o jag en promenad på sjön med Bonzo. Riktigt härligt. Vi gick nästan helt tyst i en halvmil. Men det är rätt så skönt, med tanke på att jag i vanliga fall pratar non stop! Resten av dagen gick åt till att baka, laga mat och umgås med min favorit hund! (som inte alltid gör sig bra på bild)

 
Nu är jag tillbaka i stan och borde bege mig ut med tanke på det fina vädret!
Nästa helg ska familjen (inte bror) åka upp till Borga! Ser verkligen fram emot det! Hoppas så att jag har mina kusiner där uppe då!


Kommentarer
Postat av: Peter

Fina bilder! :)

2008-04-07 @ 22:53:31
URL: http://pjoter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0