Underbart

Det har varit/är helt underbart väder idag, och inte nog med det, jag har varit ledig!
Bonzo var till veterinären, och det blev 450:- för att visa upp tassen. Dyra grejer. Men det är ju tur att det inte var något iaf. Han kanske får ha tratt ett tag, för han kanske hade en förhårdnad efter något gamalt sår (veterinärens ord)

Efter det tog jag på mig "promenadskorna" och vandrade till Torvalla, gick några dåliga genvägar och fick ont i fötterna. Men det var helt klart värt det (fick ju en glass)! Kommer dit ,får lite fika, stressad åker jag sedan vidare till Frösön. Där väntar middag (en väldigt god sådan) Alltid lika trevligt att vara hos mormor och morfar! Blev ett snabbt besök, bror skulle vidare och jag ska iväg och bowla med jobbet, om jag inte ångrar mig och gör något annat istället.
image42


Nu ska jag skynda iväg till S. Ska se om hon hittat sin mobil!
Ha en trevlig kväll! Det tänker jag ha, och hoppas på att jag slipper sova själv:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0