Efterlyser

Skulle äta en god frukost, söker efter den goda romröran jag gjorde, men den finns INTE! Kollade säkert 10 gånger i kylskåpet, men den var verkligen inte där! Börjar undersöka om jag möjligen varit förvirrad och ställt den i något annat skåp, (efter att jag hittade tvdosan i kylskåpet förvånar ingenting mig) men sökningen gav inga resultat. Börjar bli lite smått sur, för hur borta som helst är jag ju inte, inte så att jag gömmer mat iallafall. Ringer min kära granne och frågar om han sett den, mycket riktigt han har varit upp och stulit den + mitt godis! Så där går det när man lär känna sina grannar allt för väl!

Jag passar även på att göra en efterlysning, min hårborste!
Vid försvinnandet var den klädd i silver! Snart utlovas hittelön, för jag är i stort behov av den!

Over and Out!


Kommentarer
Postat av: Anonym

äh, va tovig du:) HAHA! rätt åt dig:) love

Postat av: Åsa

Min hårborste är också försvunnen. Dom kanske har rymt ihop. :P

2008-08-21 @ 13:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0