The way I are

Har nu jobbat 4 av 6 dagar! Längtar tills på Onsdag! Har varit väldigt segt att jobba och så har jag en trist uppgift. Tror jag har 2 veckor på mig att göra klart! Hoppas verkligen det, för det är nog en hel del kvar.

Känslomässig bergodalbana, därav uteblivna inlägg. Men nu får det va nog, nu stänger jag av känslorna ett tag! Tydligen hade jag inget att skriva nu, är inte så spännande att lyssna på jobbsnack, och det är ju vad jag sysslat med sedan semestern tog slut.

Nu är jag hungrig, går och fixar käk istället!

Nu startade låten, The Way I Are, Sara då tänker jag på dig och mig och lite vin! Haha! Dags att göra om snart?! Du hör hur mycket jag betonar ordet snart va?? ;)


NICE, här får du;)

Saknar min Katt;)

Denna dam får jag se i morgon:) Underbart!

Många tänder, alltid glad;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ohlala alla vi är snyggaaaast i väääärlden! ^^ haha. löv


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0