Damen jag saknar...

Min särbo har valt att lämna mig! Det är tacken det för alla åren! Nu är det slut på gemensamma middagar och kvällsturerna till affären. Inget mer mys, inget mer tok! Jag som precis hade börjat tycka om henne, de är typiskt, här gillar man en människa och då tar de slut! Haha! Sara din räka, förstår du hur ensamt det känns utan dig, och förstår du vad mycket jag kommer sakna dig när 100tals mil skiljer oss åt?? Nu har jag avvänjningsperiod, men jag kan villigt erkänna att det inte är någon höjdare! Du är min älskade toka!


Jason Mraz- Plane
By leaving your town again
But I'm over the quilt that you've been spinning
And I'm up in the air, so baby, hell yeah
Oh, honey, I can see your house from here
If the plane goes down, damn
I'll remember where the love was found
If the plane goes down, damn
I'll remember where the love was found
If the plane goes down, damn
I'll remember where the love was found
If the plane goes down, damn



Kan man bli mer syskon utan att komma från samma familj?

Kommentarer
Postat av: Sara

Uuuhhuu...här sitter jag och gråter som ett litet barn! den här RÄKAN vill ju inte åka ifrån dig:( Älskar dig så himlans mycke:(

känns så sorgligt alltihop!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0