Målar Plupp

Nu är det helg! En ledig dag i morgon. Till veckan ska jag riva båthus, det kan ju bli spännande! Pappa sa att han rivit taket och att det var mitt kvar, undra om han vet om att jag inte har den blekaste aning om hur dtt ska gå till! Det har varit konstigt att inte ha tillgång till en båt i sommar, men det finns ju som tur är planer på en ny, tyvärr inte en träeka, men en som flyter iallfall! :)

Det är en lugn kväll, jag sitter och målar mina tavlor. Har mycket inspiration just nu, så det är bara att passa på!

Har en hel del kvar, men det här har skapats hittils. Det är Plupp på ena tavlan, såg en barnbok, och mindes hur mysig jag tyckte de sagorna var.

Det är så trist att det blir mörkt på kvällarna nu igen, det borde få vara sommar nån extra månad! Någon som röstar för mitt förslag?! Sara du räknas inte i den här frågan ;)

Återgår och hoppats att färger torkar o blivit redo för ett nytt lager!


Grönt är skönt, sånt här vill jag också ha i min trädgård! (Bild tagen när jag var i Grekland)
Funderar fortfarande på den där mattan, kan det bli för grönt?! När det gäller mig, förmodligen inte.

Ha en mysig kväll! Sov sött
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hejsan....Men så duktig du e på att måla tavlor....Tror nästan att jag måste göra ett besök hem till dig för att kolla in dina alster....=)



Jag har redan börjat att tjuvkika lite på biljett priser och tåg är nog billigast att åka....Kollade även med Åsa och hon har vissa lediga fredagar så vi skulle tajma in en då hon va ledig....Vi får planera ngt mer framöver...



kram

2008-08-30 @ 22:40:47
Postat av: Peter

Ojoj! du är ju skitduktig ju på att måla!

2008-08-31 @ 18:04:33
URL: http://pjoter.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha, du ÄR JU plupp ju:) en grön version <3

Postat av: Anonym

Jag är över 18, jag har RÖSTRÄTT! så de så sörru hörru. Fast du...tycker nog inte så mycke om att det börjar bli mörkt:(

2008-09-04 @ 16:09:45
Postat av: Anonym

öh, förresten, de va jag som skrev de där:) // sssss

2008-09-04 @ 16:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0