Det är tisdag

Det är tisdag, men veckorna går så snabbt så det är nog helg snart igen! Har köpt min nya matta nu! En jättegrön ryamatta, ett väldigt bra inköp enligt mig själv! Har pyntat lite i lägenheten, fast är inte riktigt på humör.

Har träffar Åsa o Jessica idag, alltid roligt! Kul att du är här Åsa :)

Känns som om tiden bara flyger iväg! Det är ju snart jul! Jag jobbar massor känns det som, även fast det inte riktigt stämmer. 70 % är aldeles lagomt, men det är segt med alla halvdagar!

Det var mysigt att vara hemma i helgen iallafall! Väldigt kallt och mycket snö! Var ute med Bonzo i djupsnön, bilder kommer senare.

Har köpt jättefina korgar som jag trodde skulle passa i badrummet, men de är 2 cm för breda, Varför?!?! Det är verkligen irriterande, 2 cm! kanske kan såga av en bit i mitten o klistra ihop dem igen! Fast det kanske inte är en smart idée heller...hmm.

Är det ingen som är väääldigt duktig på datorer som kan hjälpa mig? Jag är rädd för att min dator är lite less på livet och skulle behöva få stöd! Jag vet ju ingenting, är riktigt stolt över att jag kan starta skrället.

Nu får det vara nog för ikväll! God natt på er:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0