Inte här!

mitt 100:e inlägg kommer här! Är ute hos föräldrarna och har varit det i några dagar nu. Internet existerar knappt här... men jag gör ett försök nu iaf!

En hel del har vi hunnit med, bakat tunnbröd, biskvier o andra goda saker, städat, hämtat julgran. Idag ska jag pynta huset.

Självklart så tog batteriet slut i kamerar så det har inte blivit speciellt mycket bilder heller, men i morgon åker jag tllbaka till staden och kan då ladda det lilla skrället! Jobbar 6-10 både måndag och tisdag! Usch, det känns alltid gruvensamt att veta att jag i vanliga fall nästan sover till kl 10 o i morgon då slutar jag jobba då! Jag har blivit något av en sjusovare!
Men jag kan skratta mig lycklig som slipper vara i butiken samtidigt som kunderna de sista stressiga dagarna! Det måste verkligen vara jobbit att inte ha pengar och vara tvungen att vänta till lönen som i år bara kommer en dag innan jul. Tack och lov att jag är klar!

Lyckades fixa till mannen också, är mycket nöjd över det!

Måsta fixa med bredband o tv till lägenheten också, avtalet sades visst upp nu till nyår, så efter det står jag utan allt! Mer utgifter. Precis vad jag önskat mig i julklapp!

Nä nu ska jag återå till julstöket!

Jag saknar en massa av er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0