Tillbaka

Såå, nu är jag tillbaka i staden! Det har varit en sjukt stressig dag på jobbet, och självklart gjorde jag en stooor tabbe. Men men. Dom är ju van mig!

Hade en supermysig dag på stan innan också, jag och min Saris! Me love you :) Men vi är fan sämst på mellandagsrea! Hittade en hel del, men tror ni det var rea på det?! Icke! Men nöjd är jag! O i morgon o på nyår ses vi mer!

O nyår spenderas med de bästa! Okej, några av de bästa saknas tyvärr, men med er blir det alltid så trevligt så vi klarar oss nog ändå!

Jag längtar till den 3:e! Det är nog tjejkväll på G då;)

Tänker lägga upp bilder från jul när jag hittat igen sladden, har nämligen stökat ner lite väl mycket här....Skäms på mig! Hittar nog många borttappade saker när jag röjer upp igen!

Orkar inte skriva mer nu, men i morgon blir det nytt inlägg!

Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0