Da´n före da´n före dopparda´n

Herregud så trött jag är, sov nyss lite, huvudet spränger och allt jag gör att att längta tills kvällen! Det var riktigt tungt att jobba i morse, men jag ska skratta mig lycklig som inte behöver vara där nu! När kl var 5 i 10 var lillänge-parkeringen full, o då hade inte ens butikerna öppnar, gud va härligt att slippa det!

I morgon åker jag med mormor och morfar hem till mamma och pappa. Ska bli så mysigt med jul:)
Vi har som sagt bakat en hel del, hoppas mamma gör fler lussebullar idag bara, huset är städat, så det är bara lite småplock som väntar i morgon.

Nää, det blir inget vettigare inlägg än så här idag, huvudvärken sätter stopp för det.

Men jag passar väl på att önska er GOD JUL! Med massa mys och godmat!













Kommentarer
Postat av: Peter

Tack å God Jul på dig med! =)

2008-12-22 @ 22:44:28
URL: http://pjoter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0