En kul kväll, en roligare morgondag!

I morgon bär det av till Grekland/Lefkas!
Någon resfeber känner jag inte av, väldigt ovanligt för att vara mig. Lugn som en filbunke! Skön känsla.
Tidig morgon, flyger här ifrån vid 9 och från arlanda vid 7 på kvällen, 12 på natten borde vi vara vid hotellet.

I går var det en rolig kväll! Katta och Jasmine, ni är klockrena;) Jag kom inte hem den tid jag hade hoppats på, men det gjorde ingenting, kul var det!

Mycket att fundera på!

Idag mådde jag som jag förtjänade, trött och seg! Gick upp på jobbet, det blev en lång dag, som slutade med att vi höll på att låsa in en gubbe i butiken! Det hade inte förvånat mig, det händer nästan alltid någonting när det är jag och Mange som stänger.

Nu får ni inte höra något från mig förrän jag kommer hem igen!
Ha det så jätte bra här hemma, så ska jag ha det ännu bättre nere vid medelhavet!


Kommentarer
Postat av: Peter

Men.. där finns väl ingen storabbar?? ;)

2008-07-08 @ 01:22:08
URL: http://pjoter.blogg.se/
Postat av: Ulrika

åh vad härligt!! vilka är de som åker? Kram

2008-07-14 @ 21:51:42
URL: http://lindgren-jonsson.blogspot.com/
Postat av: Sara Jonsson-Eriksson

Din lilla smurf, nu jäklar bloggar du om grekland!bara för att jag har sett bilderna så betyder det inte att resten av sverige har gjort de.:) tycker om att du är hemma igen!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0