Inte så snabb

Jag har tydligen lite svårt med dagarna, tiden har inte räckt till för att kunna fortsätta berätta om Grekland. Det kommer, men efter helgen. Ska åka hem till mamma och pappa, blir skönt för jag har saknat Bonzo väldigt mycket. Får se vad för kreativt jag tar mig för då, det är många ideer i mitt huvud.

Träffade Stensmo och Tommy igår, det är alltid så roligt! Snacka skit, käka god mat, kolla film, åka bil, klättra upp o kolla utsikten och snacka ännu mer! Ni är så roliga!

Nu ska jag sakna min plupp några dagar, men träffa en annan trollboll som jag längtar efter!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag väntar spänt på en fortsättning!!!!!!

2008-07-19 @ 12:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0