Några timmar kvar!

Nu är det bara 5 timmar kvar på jobbet som står mellan mig och min efterlängtade semester! Ni anar inte hur trött jag är, och till er som fnyser när jag påstår att det är extremt jobbigt där har jag bara en sak att säga, gör det själv så får du se! Människor kan vara så otrevliga, massa nya semestervikarier, kaos, ingen som vet något, alla får jobba för 3 personer själv, en ledighet har aldrig kommit mer lägligt!

Igår var det middag i Torvalla, mycket gott! Har varit lite lat med maten ett tag. Blir inte sugen på att ställa mig vid spisen när det är sådant underbart väder ute!

Gick även ner till mams o paps som var ute och roade sig på stråket. Gick hem rätt tidigt, ikväll blir det senare!
Nu skall jag göra en sista kraftansträngning på jobbet!

Over &out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0