Ett nytt par

Trippen till IKEA resulterade i nya fönsterlampor. Vilket behövde, eftersom "någon" lyckades med att sparka in den förra i väggen. Kombinationen glas mot betongvägg var ej så lyckad. Även lite andra grejer slank ner i påsen.
MEN, denna lilla utflykt resulterade också i ett ännu större sug efter en rymligare lägenhet. Den jag bor i nu är så full att det inte längre finns plats för alla mina tillbehörigheter! Nog om det, än blir det inget.

Hmm, jag kanske borde hålla det för mig själv!?  Har nämligen köpt mig ännu ett par skor. haha!

Hade en trevlig pratstund med kusin S i går. Har även tillgång till hennes blogg nu! Tycker att det är väldigt trevligt att kunna hålla sig lite uppdaterad om vad som händer i ditt liv! Vi har bestämt att hon ska komma ner till Östersund när hon planterat klart alla träden, gissa om jag ser fram emot det!
Tänker på mina kusiner som ska sätta plant nu i tre veckor. Jag var har enbart satt ett litet träd i hela mitt liv. För två år sedan var jag med och bar ut de där förbaskade blommorn till skogen, och det fick räcka! Där satte jag punkt för min karriär inom skogsbruk!

Spännande Champions league final igår! Den ville inte riktigt ta slut... Men nu är det över för denna gång.
image57

Ge mig fint väder, tack!

Kommentarer
Postat av: moster tita

nu har även jag hittat fram. otroligt!! kram på dig

2008-05-23 @ 09:54:02
Postat av: Petra

Ett par skor är ju ett måste när man far någonstans. Jag har också en bloog... GPEO.blogg.se..
Puss // PEA

2008-05-23 @ 11:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0