Fotboll

Jaa, fotbollsfantast som jag är (??) så har jag ju Självklart varit och kollat på när IFK mötte Kalmar FF. (för er som inte vet så skiljer de 4 div. mellan lagen o Kalmar leder just nu allsvenskan)  Min vanliga tur, jag hamnade framför några "experter" som "kunde" ALLT!  De hade iallafall åsikter om allt, ganska korkade sådana! Bortsett från det o den uteblivna värmen så va de riktigt kul. Resultatet?! IFK vann inte...

Det är mycket fotboll i mitt liv just nu.... Vart ska detta sluta!?

fortsättning följer...

image43
IFK - Kalmar FF
image44
Jag och min nr. 1 (som även han är en duktig fotbollsspelare!)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ja vart ska det sluta egentligen. Du kanske hamnar som expertkommentator i tv till slut:D. Kram

2008-05-02 @ 23:04:19
URL: http://nogg.se/berras
Postat av: Frida

jadu Marlen. mycket kan inte jag heller om fotbollen, men jag vet iaf att man ska ha med fotbollen på plan om någonting ska hända (: kram

2008-05-04 @ 20:23:40
URL: http://fridamariaanetti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0