Inte helt rätt

- Min flickvän segeflög idag.
- Jaha, gick det bra!?
- Ja, hon klarade sig bra utan att överleva!


Haha, det blev inte riktigt rätt där när jag pratade med Stensmo.

Idag är det en lugn söndag. Om jag inte kommer  på något annat så kanske jag ska kolla fotboll ikväll, jag  måste iallafall klara av att sortera o städa garderoben. Dagarn som denna tycker jag inte om den enorma mängd av kläder ,skor och väskor som jag äger.


Tog ut flätorna ur P.s hår i fredags, detta blev resultatet. Kunde inte sluta skratta!



Ha en trevlig söndag!

Kommentarer
Postat av: matfiffi

Tack!, desamma :) hoppas du får en trevlig kväll :D /matfiffi

2008-05-04 @ 18:16:49
URL: http://matfiffi.blogg.se
Postat av: Åsa

Haha. Värsta afrot

2008-05-04 @ 23:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0