I-lands problem!

Personalfest om några timmar och här sitter jag och funderar över hur stor min garderob egentligen måste vara för att innehålla något jag kan tänka mig att bära ikväll! Har baske mig kläder att försörja ett helt land med, men icke! Ingenting att ha på mig som vanligt! Fyyyy! I-lands problem!

Dessutom är jag så lat att jag inte orkar springa en sväng på bolaget, så ikväll får jag snällt dricka det som fanns hemma, samma och lika! Minuspoäng till mig!

Det är lättare att gå ut med tjejer, dom kan iaf hjälpa till ;)

Som om det inte vore nog med detta så ser jag dessutom ut som trasselsudds kusin i huvudet! Inte får jag tag på Sara heller.... Det går bra nu kompis!
Ryck upp mig!

Kanske ska ta och göra en djupdykning bland mina kläder nu!
Sedan ska jag ha en trevlig lördag kväll och det tycker jag att ni också ska ha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0