Längtar!

Jag längtar till första advent, längtar efter att få pynta i lägenheten och hemma hos mamma och pappa.
Men det är ju en vecka kvar, har svårt att hålla mig. Ser fram emot mysigt "julfika" med kompisarna. Det enda negativa med julen är den enorma mängd människor och höga stressnivån på jobbet. Men har som tur är det bästa schemat där (enligt mig). Så det är bara att bita ihop, gå dit och göra sina timmar och sedan hem o göra det jag vill! Eftersom jag inte får pynta hemma riktigt än så börjar jag som ni ser med bloggen ;)

Idag är jag hemma från jobbet, mår inte speciellt bra. Typiskt! Hoppas att det bara är nått tillfälligt.

Var ut och åt med Jessica för nån dag sedan, det var en väldigt misslyckad promenad måste jag säga ;) Men det var väldigt trevligt och gott. Haha.

Ska åka hem om några timmar, Jeiii jeii jeii! Har inte träffat min lilla tuss på 3 veckor nu! Väntar på att bror ska sluta jobba. Ungen med flax...(?!)... han hade tydligen fått en jätte fin lägenhet nu.

Ibland hatar jag att drömma...ordet hat är kanske lite väl starkt, men den verkliga känslan...och sedan är allt borta när jag vaknar. Vilken enorm besvikelse och tomhet! Bort, försvinn, kom inte tillbaka! Det är ju inte på riktigt! Fyyyy!

Kanske ska packa ner det jag ska ta med mig. Hoppas jag fått min film idag!

Det är tilloch med lite snö ute, men jag betonar ordet lite! För skotern är inget att tänka på än! Den står så fint i ett uthus och samlar damm! Sara har tydligen snöstorm på sin åktur, hur kul vore inte det?! Då kanske snömängden kunde öka lite! Det blåser storm på Jorm! Klä på er!



Fick ett gulligt mess från Linda nu! Vad glad jag blev, jag saknar dig också!

Det är fredag, njut av helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0