Lättad!

Pratade med chefen idag, och jag får ta bort en helg! Är så obeskrivligt nöjd så det finns inte! Som jag gruvade mig, o fasade för att få ett nej, o så behövde jag bara fråga så var det fixat på en kick! Tack tack tack!

I morgon kl 6 går tåget, väääldigt för tidigt tycker jag, men det ska bli så mysigt! Måste packa lite, fast det är många timmar kvar så det är ingen panik! Nu ska jag gå ner o ta rätt på tvätten!

Spa-kväll på lördag! Jeiiii!


Idag är en väldigt bra dag! Så här kan alla dagar få vara tycker jag! Allt är så mycket lättare när det finns mycket att se fram emot!

Nää, nu har jag inte tid att sitta här längre!


Ha så roligt, det ska jag ha! :)

Kommentarer
Postat av: Jajjan

ha så kul i storstan gumman!

Postat av: Jajjan

KOM HEM TILL MIG!!!:( hihi...

2008-11-06 @ 15:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0