Har haft ...

...en super bra helg! Intensiv som bara den! Kom ner till Sthlm torsdag kväll, just den kvällen hann vi ju inte med så mycket mer än att prata lite, men morgonen där på åkte vi in till stan och shoppade lite. Gick ut på kvällen, åh gud vilka konstiga människor det finns, kom hem, ställde klockan, klev upp, åkte iväg igen, shoppade lite till, kom hem, bytte om, åkte tillbaka till stan, gick ut o åt fin middag, åkte hem igen, vaknade, åkte in till central stationen och satte oss på tåget som gick hem till Östersund! Det var min helg lite snabbt sammanfattat ;) Tyvärr kan jag inte visa några bilder än, men de kommer när jag hittat sladden till min kamera! Alla dessa sladdar! Varför, varför ska de jämt försvinna?? Det har varit så skönt att vara borta i helgen, bara skrattat och varit! Love it! Tack Åsa, Ola och Jessica! :)

Just nu är jag helt off, det blir inte alltid som jag önskar eller tänker mig.... Det blir inte alltid bra.... FAN! Allt jag känner är. neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!

Ska göra mig iordning för jobbet snart, vill inte det heller! Men pengarna måste rulla in!

Ha en bra dag, vi har iaf lite snö:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0