Vi mår bra nu!

Så var det dags för en uppdatering då! Har som jag skrev tidigare varit iväg en sväng till huvudstaden. Mysigt värre, bodde på ett jätte fint hotell. Åt gott, och shoppade mycket! Precis som jag vill ha det! Mormor och mamma var också väldigt nöjda med resan, och även de spenderade en hel del pengar på "onyttiga" saker ;) Helt klart lyckat!


Mysig middag i Torvalla på fredagen! Jag är lyckligt lottad!

Jobbade i helgen, shiiiiit vad mycket folk det finns! Lördagen var så stressig! Var på extremt dåligt humör den kvällen, som tur var blev söndagen betydligt lugnare! Så vi överlevde ännu en helg, förövrigt min SISTA hela jobbar helg! Numera kommer jag bara jobba en lördag på tre veckor! I Like it! JEII JEII JEII!

Träffade mormor och morfar en sväng på söndagen.

Idag har varit en kanon dag! Började med att sova aldeles för länge, men det blev sent igår så det var okej. Sedan gick Sara och jag ut på stan, mys!!! Senare kom Jessica förbi med fika efter att hon jobbat klart, och vi surrade på om allt mellan himel och jord! Middag med mannen, och nu har jag bakat en kladdkaka till killarna på jobbet. Börjar ju 6 i morgonbitti. Suck! Men som tur är slutar jag redan 10 då! :D O då blir det lite mer tid med Sara! Jag är så glad att VI mår bra nu! DU är min lycka, du gör mitt liv lätt! Du får mig att må bäst!

Jag är så glad! SÅ GLAD! Allt är bra, detta måste va lycka! Underbara människor har jag runt mig, världen bästa familj (fast det har säker alla andra också;) ) Min egen fantastiska manfriend! Jag kan inte sluta le!

Massa loooove!






Kommentarer
Postat av: Sara

ÄLSKAR DIIIIIIG!

2008-11-12 @ 14:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0