SATC

Jag ska köpa SATC filmen!

Den är ju så underbar! Vet med all säkerhet att Linda håller med mig!
Jag vill ju även ha "skolådan" Perfekt för trista kvällar!


Jag har hört ryktas om att det ska komma ännu en SATC film...om det stämmer får vi väl se, men jag blir inte ledsen om det är sant!

Nu är det fredag, jag jobbar idag o i moron, men på lördagkväll har allt kört ihop sig. :(
Varför måste allt jämt hända på samma dag!? Nu vet jag inte vad jag ska välja. Dagens I-lands problem!

Ha en bra dag nu :D


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hejsan, jag har köpt filmen men inte kikat på den ännu :-) Vill oxå ha hela boxen ;-)

2008-10-26 @ 22:08:51
URL: http://lindgren-jonsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0