Sjuk :(

Nu är jag alltså riktigt förkyld igen, tror ibland att det kommer sitta i hela livet. Orkar inte diska, eller plocka undan någonting. Tacksam över att mannen fixat mat åt mig! Han tycker att jag ser full ut, det stämmer nog. Får tyvärr väldigt dåligt samvete över att jag är hemma från jobbet. Men det hade verkligen inte fungerat att jobba! Undrar hur det känns i morgon.

Har haft några mysiga dagar med Petter nu, men vi är båda väldigt snoriga och slöa! Det är han som smittat mig!

Tittade på lite resor tidigare, Egypten lockar. Hittade ett väldigt fint Hilton hotel... Chansen är stor att vi hamnar där eller på något annat varmt och fint ställe i vinter!

Nu ska jag snart krypa ner i sängen.



Kommentarer
Postat av: Ulrika

Låter inte helt fel!! :-) Hoppas ni hamnar på någe härligt ställe :-) Och att ni blir friska snart! Kramar!!

2008-10-19 @ 22:08:21
URL: http://lindgren-jonsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0