Drömmer

Ger upp det här med att fixa till lägenheten! Det var helt enkelt fel dag idag. Gör som vanligt, slänger tillbaka allt i den redan överfulla o extremt röriga garderoben och hoppas att den i morgon ska ha fixat sig själv.

Jag längtar till december, det är en så mysigt! Älskar verkligen julen. Men något jag längtar ännu mer efter är sommaren! En lustig människa som väntade på bussen samtidigt som mig en dag sa att vi går mot en varmare årstid. Jag höll inte riktigt med, men han sa att man måste se det positivt, och visst har han väl rätt! Först jul, sen blir det sommar!!






Tänk att kunna springa ut barfota, slippa strumpor och ett ton kläder... Höra massa surr och kvitter...Det luktar gott också! Varmt, härligt!

Nu ska jag snart göra kväll, titta på 2½ men först bara! :) Det är så bra! HAHA!

Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0