Byggare Bob!

Nu har jag helg! Eller kanske inte riktigt, men jag är ledig iaf! :D

Vilken cirkus jag kan ställa till med ibland, nu är det bara att försöka fixa allt igen. Ibland är mitt humör lite för våldsamt!

Måste säga att jag har världens bästa Linda! Tack, tack, tack!

Igår var det "Desperate" med Madde, hehehe!

Jag ger mig av härifrån nu snart! Men funderar på om jag ska gå ut och köpa något onödigt först.

Här kommer bilderna från sist jag var hem. Lekte även byggare bob, vilken tur att pappa hjälpte mig! Någon snickare blir det aldrig av mig och ett jädra fuskbygge är vad det hade resulterat i om jag inte fått hjälp! Men nu blir det fint!

Med halti och allt.

höst...





Så här går det när jag är i närheten av en hammare! Det lustiga var att jag höll på att svimma 2 ggr! HAHA! Visste inte att jag var känslig för blod!?!?!

mami o mysis!

Kommentarer
Postat av: Jajjan

men ditt flum, klämde du dig så de var därför du höll på å svimma? då ,må ju ringa så ja kan blåsa bort de onda! löv

Postat av: Linda

Tack själv min älskade! ;)

2008-10-15 @ 22:49:26
URL: http://lindalai.blogg.se/
Postat av: Jajjan

Här kommer mitt användar namn och lösen!

användarnamn: Jajjan

Lösen:Joel

Postat av: LINH<3

Gud va gullig hund<3

2008-10-17 @ 12:24:07
URL: http://www.linnmedH.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0