Borga

Tycker ni ska lyssna på denna låt ! Den är så söt!

Jag är ensam ikväll. Ger mig själv en klapp på axeln för att jag faktiskt städade. Har kvällsfikat och ska väl lägga mig om ett tag. Känns som om det har varit en lång dag. En hel extra timme och jag är tröttare än någonsin.

Saknar min vovve nu! Han misslyckas aldrig med att få oss i familjen på bra humör! Jag blir glad bara av att tänka på honom faktiskt :D


Mamma och pappa var tydligen på IKEA idag, som jag har tjatat för att få någon som följer med mig dit, så åker dem utan att säga något till mig! Vilket sett! Någon som vill följa med mig?

Har kollar på SACT filmen, mysig kväll med mannen i fredags. Han uppskattade inte filmen lika mycket som jag, hehe. Vilken kanske inte var så otippat. Men till er som inte sett den ännu (Ulrika ;) ) SE DEN!

Undar när det kommer snö, det borde ju inte dröja allt för länge tycker jag. Hoppar gärna över både höst och vinter, men börjar lite smått längta efter mysiga december! Jag gillar julen tillskillnad från många andra jag pratar med! Sedan är det ju inte helt fel att tillbringa nån vecka i Borga under vårvintern!
Fina kusin Petra!

Jag har....vurpat.... Varför finns det alltid bildbevis?

Underbart!

Vackert :D

Fiiina!

Söta "mini" som inte är liten längre ;)

Vintern när den är som bäst!

Frida håller tungan rätt i mun! Här på väg upp för fjället. Själv åkte ja Snowracer, säkrast så!

Borga, mitt paradis på jorden! Längrat verkligen dit, det är bäst när vi alla är samlade!
SAKNAR ER ALLA DÄR UPPE!

Nu är det kväll för min del. Sov sött.




Kommentarer
Postat av: Kusin

Moahha,, lika stort och vackert smile som alltid!! :D Miss ya!! Det måste snart vara dags för den där helgen som vi skulle ha haft i September.. :D

2008-10-27 @ 15:46:04
URL: http://gpeo.blogg.se/
Postat av: Ulrika

he he antar att jag inte ska se den med johan ;-)

2008-10-27 @ 19:04:32
URL: http://lindgren-jonsson.blogspot.com/
Postat av: sandra

tänk att det har blivit så svårt att få alla till samma plats samtidigt.. hur kan det komma sig.. det är skit iaf.. i vinter får alla ta sig i kragen och träffas i borga!! punkt slut!

2008-10-28 @ 16:14:20
Postat av: Jajjan

Förklara Marliii varför ALLA gillar satc! så jädra hypat de där:S



miss you!

Postat av: Peter

HAHA!! vilken bild! har han slukat kameran eller? :D

2008-11-19 @ 19:03:59
URL: http://pjoter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0