Det konstigaste!

Idag mår jag som en kratta, men var tvungen att släpa mig till jobbet för att träffa nya försäljningschefen. Inget jag tycker var spciellt givande, men men, nu har jag sett vem människan är. Förmodligen är det väl sista gången jag ser honom också. Jobbade några timmar och är extremt lättad över att dagen är slut. Vila!

Dock så hände det kanske konstigaste/roligaste som jag varit med om på jobbet någonsin idag! Ett barn (3-4 år) går fram till Marcus och frågar vart toaletten finns, han svarar att vi inte har någon. Barnet säger, Då kissar jag på mig och det är ditt fel, DITT FEL! Sedan sprang ungen iväg och skriker, nu har jag kissat på mig och det är hans fel!
Jag kommer dit någon minut senare och Marcus berättar vad som hänt, och då ser jag det, en stor blöt pöl på golvet! HAHA! Det händer alltid något konstigt när jag jobbar, men det här tar priset!
Oj oj oj!

Var bara tvungen att berätta det för er!

Hade en söt lapp på golvet när jag kom hem idag, ett leende spred sig över mitt ansikte. Det gjorde min dag! Tack! Är hel lycklig för att du kommer närmre igen!



Höst, höst, höst...
Hoppas att jag och mannen kan hitta på nått roligt snart! :)

Kommentarer
Postat av: Ulrika

he he nöden har ingen lag ;-)

2008-09-19 @ 07:22:28
URL: http://lindgren-jonsson.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Haha, ja de är fan inte lätt!

Hihi, du marliiiin. de är inte alla som får Ryds-lappar:) haha.

löve!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0