Har mycket att göra, men känner mig lat

Har äntligen tagit tag i städningen, det går lite trögt för det finns så mycket saker i min lägenhet! Jag är i behov av mer utrymme! Har samlat på mig väldigt mycket grejer! Borde rensa vindsdförrådet också, men det får bli en annan dag.
Precis som dig Sandra, blir jag väldigt kreativ när trista saker skall göras. Helt plötsligt blir alla värdelösa tvprogram ganska intressanta...hmm!

Har börjat med mitt projekt hemma! Får se vart detta slutar, startade med dra ur all spik. Det kan bli väldigt bra, eller så blir det en totalflopp. Hoppas på det första, annars blir det mycket jobb i onödan. Inte är jag nån vidare snickare heller, så spännande kommer det att bli. Behöver assistans från pappa!

Ska återgå till städningen, och sedan bege mig till jobbet och tillbringa några timmar där. Efter det är det bara att forstätta där jag slutade, så att det blir klart någon gång!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag vet!! visst finns det mycket roligt att göra helt plötsligt, bara för att man är tvungen att göra nått.. haha!

2008-09-16 @ 15:13:12
Postat av: Linda

Försök att plugga... då är ALLA tv-program intressanta.. till och med Tv-Shop! :P Äh, till och med städning är roligare än att plugga..

2008-09-16 @ 19:59:43
URL: http://lindalai.blogg.se/
Postat av: Anonym

JAG HAR TRÅKIGT UTAN DIG! var tvungen å skriva med stora bokstäver, ifall du skulle missa att jag skrev till dig:) löv!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0