KAKA!

Många "kakpoäng" blev det innan kvällen var slut! Jag hade en helt galen dag på jobbet, var otroligt lättad när det väl var slut på mina timmar där. Tack och lov så kom tjejerna upp och hämtade mig + att vi införskaffade maten vi behövde till middagen.

Ida släpte av mig och Sara så att jag/vi skulle hinna fixa både lägenheten, mig och maten! Sagt och gjort och vid halv 8 anländer tidsoptimisten Ida igen. Mat har aldrig varit godare! De gjorde vi bra ;)

Efter det rullade det på som vanligt när vi 3 är med varandra, jag ska också nämna att Ida var nykter och Sara och jag så nära nykter man kan komma efter att ha druckit alkoholhaltig dryck! Jag säger detta för att ingen tror på oss! Mannen blev himla brydd över vad alla 3 gjorde på golvet när han helt plötsligt dök upp! Ni var lovade bilder och här kommer det...

Låt mig presentera...




Ett besök på Max för efterätt;)

Vi 3 när vi är ute och åker bil, trafikfara?!?

Väl tillbaka inne fick jag sätta mig och köra...

...och då blir Ida så här orolig!

Här försöker vi oss på "stand on the ball" Ni som inte var där förstår inte de här:)

Platt fall!


En puss med känsla i...Eller?!

Underbara tjejor ni är :D Tack för den kvällen!

Vi lärde oss att roligast det har man faktiskt på golvet!

Det var helgens bravader det! Nu är det en ny vecka, mer jobb och ett tandläkarbesök. Skrället påstod ju att jag hade en trasig tand, suck. Och när hålet är lagat bildas väl ett nytt i plånboken?! Kostar säkert mycket. Mamma fyller ju år också! Det får jag inte glömma bort! Bror har redan fixat present, men bara för att jag sa åt honom, han hade nämligen ingen aning om att hon fyller! Han ska sova här i natt, så att jag slipper gå upp på jobbet halv 6 i morgonbitti! Fy vilken tid!

Jessica bokade resa till stockholm åt oss igår, så nu är det bestämt! Åsa, jag hoppas att hon har berättat det för dig nu ;)

På återseende:D



Kommentarer
Postat av: Ida

Hahaha, klockrent!!! :D kul o läsa ju

2008-09-29 @ 21:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0