Trassel

Ja, det är lite trassel med magont och illamående. Inte någon höjdare direkt. Sara hade en fundering om det, vilket jag mycket väl kan tänka mig stämma. Det är väl bara att ta det lugnt :( tills det lugnat sig! :)

Är ledig i morgon! Det behövs!

Hade ju trott att jag skulle kunna åka ut till Madde ikväll, dock hade magen andra planer. Men det kommer ju fler dagar. En bra sak med det hela är ju att jag kan fixa nån form av inflyttningspresent tills jag ska dit, vilket jag inte gjort ännu.

Det blev inte mycket till inlägg det här, men jag måste lägga mig på sängen igen! Skulle behöva städa, diska och tvätta lite men det får snällt vänta det med! Får läsa. Det blir man smart av! (men jag tänker inte berätta vad jag ska läsa, för då kommer det en dum kommentar av "någon", hehe)

En sista sak, Sara du som inte visste hur björnen låter, kom o hälsa på så ska du få höra;) Du kan komma o hälsa på ändå! Miss u!

Tidig morgon

Raj

I´ll be back! Trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Klapp på magen! Må ju ordna upp det där...svikarmagar! Inte många som fattar vad stressen gör:(

Jag VIIIILL inte lyssna på nån brummande björn. men kan ju hälsa på ändå;)

LÖÖÖV

2008-09-13 @ 20:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0