Det är färgen!

I tisdags klev jag upp 04,30, det var ingen trevlig tid! Tror jag har varit trött nu alla dagar sedan dess! Det enda jag gör är att jobba, folk var som galna i går, de gick in 4-5 ggr för att lasta på berg med varor de skulle köpa! Herregud, människor är så snåla. Sälvklar blir alla glada när de hittar billiga saker, men det måste väl finnas en gräns för denna dumsnålhet? Orkar man verkligen bråka om 5 kronor?! Tydligen.

Mamma har varit här en kväll, det var mysigt. I går ringde bror och skulle ha en säng här och idag ska jag äntligen få träffa mormor och morfar! Ska få middag efter jobbet, det är lyx!

Idag kommer mannen hem!! Han var och hälsade på minsta Magnusson.

Min bror undrade nu varför man blir så "konstig" när man är med mig, HAHA! Svar, man blir som man umgås! Det här med normal är kanske inte riktigt min melodi ;)

Ska fixa mig, gå ut på stan, träffa mormor, jobba, få middag, o sist men inte minst träffa mannen :) Det är planen för dagen!

Jag har kommit fram till varför jag inte gillar vintern! Jag älskar ju färgen grönt, vilken finns i överflöd på sommaren, men även en massa andra färger också, men på vinter blir ju allt svart och vitt, något jag inte ger lika mycket för! Det är helt klart färgen det sitter i!


Min blogg- mina bilder, ni får leva med att kolla på bilder av min bästa!
Han är alltid lika rolig när jag kommer hem, står på bakbenen, dansar och sjunger! (allt på samma gång)





Näe, här kan jag inte uppehålla mig längre, plikten kallar! Nästa- Frukost!

Ulrika, som svar på din fråga kan jag säga jag åker ner för att shoppa, och hälsa på en kompis som nyss flyttat dit :)


Ha en superdag!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Härligt med shopping!! De behöver man sig en dos av ibland... ehh... eller ganska ofta faktiskt ;-)

2008-09-11 @ 09:45:49
URL: http://lindgren-jonsson.blogspot.com/
Postat av: Åsa

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa hälsa på lilla mig:D

2008-09-11 @ 22:12:21
URL: http://nogg.se/berras
Postat av: Sara

Jag som trodde att jag var din bästa!!! Djupt sårad! Brädad av en vilde till vovve! haha;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0