Åka iväg, igen

Sov bort en del av humöret, så nu är det lugnare. Väntar för tillfället på mamma som är på väg in till staden för att hämta mig. Vi ska fixa lite saker och sedan ska jag få mina skor och kläder! Som vanligt åker jag fram och tillbaka, hit och dit. Föer dagar i Östersund blev det inte denna gång. Kommer tillbaka till staden på fredag.

Borde diska och plocka undan här, lägenheten blir alltid stökig efter mina långpass på jobbet. Det enda jag orkar med då är att sova. Får se hur det blir med det.
Nu borde jag sätta fart! Skynda skynda!


Snart träffar jag Mysis! Skulle vilja träffa min Jonsson också!

Kommentarer
Postat av: Sara

Åååh va sorgligt de känns:( Hur kunde det bli så här? vi var ju jäääämt me varandra:( SUCK!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0