En sån dag!

6,30, klockan ringde-  7,30, jag gick till bussen, illamående som bara den! 8,15-14,20 Satt på bussen. Svor lite för mig själv över den människa som paratade så högt att ingen kunde sova! 15,15-20,15 Jobbade. Det har inte varit någon höjdardag direkt!

Jobbar i morgon också, skulle vara fruktansvärt tacksam om illamåendet gått över tills dess! Funderar på om jag är sjuk!? Känner mig inte i topform.


Vill inte vara ensam ikväll, typiskt. Är van, vänjer mig snabbt, men behöver inte gilla det! Nån dag, nån gång.....

Duscha, The, Sova. SKÖÖÖÖNT!

Kommentarer
Postat av: Madde

Vilket fint band i håret du har! Petter borde raka sig ;)

2009-04-04 @ 17:16:56
Postat av: Sara

Åh puss åh puss! gullungar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0