Ikea & Lagerhaus:)


Länge sedan jag var till IKEA nu, har ju lagerhaus här i Umeå som är väldigt intressant att spendeta tid i. Tyvätt hade de inte så rolig hemsida, men butiken är desto bättre! Vill ha en bra lägenhet att inreda, denna får jag inte göra nått i. Tjejen som egentligen bor här har ju inrett allting i rosa, hon har fuskat och kommit på otroligt märkliga lösningar på saker och ting. Man skrattar lite för sig själv när det helt plötsligt dyker upp nya fusk! Den rosa färgen som är målad på en vägg har hamnat både här och där. ;P

Nu har jag städat här, handlat mat, lagat mat, gjort efterrätt. Känner mig lite duktig, hemmafrun! Tänk de som är riktig hemmafruar och inte får uppskattning för allt jobb de gör när de sköter hemmet, när mannen börjar ta allt sådant förgivet. Jag skulle bli vansinnig.
 
I mogonbitti åker jag tillbaka, för två dagars jobb, personalfest, och kvalitetstid men vänner och familj.
Nu ska jag kolla fotbollen och äta fruktsallad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0