Nötskal


Hemma från Umeå, saknar honom redan, en vecka till nästa gång. Innan "nästa gång" ska jag och bror hinna fylla år, fira det, grilla, mysa, träffa kompisarna, jobba, träna Bonzo, jaaa, mitt liv i ett nötskal, fullbokat!
Känns som jag far hit och dit, bor ingenstans men har tre hem! Lite rörigt blir de helt klart! Saker på tre ställen, massa resor, en hel del pengar och helt olika vanor.
-Hemmahemma, där rullar allt på som det alltid gjort, lugnt och skönt.
-Mitt hemma, där råder det kaos, tempo och ett sprängfyllt schema.
-Umeå, där är det lugn-stressigt (om de nu kan va så) mycket fotboll, och väldigt konstiga rutiner.

Så är det att vara jag!

En lång dag på jobbet, så nu blir det en lugn kväll med lite fika.

(Jessicas dag idag, så grattis på dig)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack så mkt gumman....Hoppas vi ses snart igen...puss o kram....<3

2009-04-20 @ 23:25:51
URL: http://resanmotnyttliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0