Mina tjejer skiner som solen!

Efter jobbet spenderades timmarna ute i trevligt sällskap av Erika och hennes hund Stiffler! Köpte räkmackor, juice och chilatte, begav oss till badhusparken, som förövrigt är underbart i finväder!

Han mutades, med en räka för att sitta så där fint framför kameran ;)

Efter att Erika lämnat mig tog Jessica över och stod för middags-sällskapet! Började dock bli lite tom i luvan på slutet, men det gav oss bara några fler möjligheter till skratt! Jag pratar nämligen både bak o fram och som en kratta när jag är så trött! Tack för en kanon dag full av skratt och glädje!

Samlar på vårtecken nu! Här har ni ett!

En sak till, Grattis Morfar 70 år:) Han och mormor är på kryssning längst Nilen nu, ingen är avundsjuk. Joooooo!

18 timmar får räcka för idag, så Gooooood natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0