Sova ut

Sovmorgon och jag känner mig så pigg! Det fina vädret har dock bytts ut mot regn under natten. Gör inte så mycket eftersom jag jobbar hela dagen. Våren kommer snabbare om det regnar, så det kanske rent av är bra :D

Efter jobbet ska jag skynda ner till Linda! Skoj, skoj! Ni gör alla det här så mycket lättre! Tur att vännerna finns när allt annat inte är på topp.

I morgon kommer mannen hem! Stor glädje! Det var ju nästan en vecka sedan vi sågs nu, men det blir lite mer av den varan när jag ändrar mitt schema om 2 veckor. Då kommer jag alltid att vara ledig istället, och fortfarande ha råd med mitt liv! Klingar fint i mina öron!


Måste rensa garderoben, riva ut ALLT och lägga in ordentligt. Det jobbiga är att ALLT är så otroligt mycket. Fast det tar jag en annan dag, en dag med mycket tid!
Nu är det frukost, fixa fram några passande kläder och sedan lulla iväg. Hade tänk att gå dit, men har ångrat mig!


Kommentarer
Postat av: Sara

miss u to honeybunny!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0