Dagen efter

Östersund vaknar upp till vad som måste vara årets största baksmälla. Efter en dryg vecka med liv och rörelse dygnet runt känns det nu som att staden är lamslagen.

 

Bilderna är inte speciellat fina, men som vi for runt kunde de knappast resulterat i finare bilder, vi lever på minnet istället! Härliga helg! Kvällen inkluderade, pizza, yatzy(?!), SURR, öltält, radiobilar (ännu mer mörbultad efter denna gång), Petter (artisten), Lady Gaga, kolbulle och sjukt mycket folk! En sådan Yra!

Att kvällen sedan slutar med att jag är vansinnig på min bror som alltid ska klanta till det och denna gång lyckades tappa bort både sig själv och sin inneboende + att hans mobil dog på grund av lite batteri det struntar jag fullständigt i idag! Jag lyckades ju hitta en av dem och tillslut kom även en överförfriskad bror till rätta!

Yran 2009 är nu över. Tillbaka till vardagen, något hesare, en aning slöare! Men glad!

I morgon är jag tillbaka på jobbet, i morgon säger jag upp mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0