The feeling!

Vaknade med världens härligaste tränigsvärk! Det gör så där lagomt ont och det känns verkligen att jag var ut på en runda igår! I love the feeling!

I morse fick Bonzo ett hjärnsläpp, han sov till 9 precis som jag, när han hörde ljud från mitt rum vaknade han till och började söka mig. Jag ropar upp honom och han springer rakt förbi mig, in i brors rum, in i mitt rum för att sedan upptäcka var jag är. Jag klappar om honom som vanligt och då tar skrället och kissar på mina fötter! Usch!
Han drack nog lite mycket vatten i går kväll! Detta är andra gången han kissar inne sen han kom till oss som 8 veckors valp. 2 gånger på 3 år är inte så illa, men gärna inte på mig ;)

Hög tid att packa väskan. På återseende gott folk!

Inte många dagar kvar ni tills jag och denna underbara donna ska ha en helkväll/ natt :D

Detta är en dagen efter yranveckan bild, därför ser vi lite slitna ut ;) Slitna, men nöjda :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heeeeeeej....Mmmmm kan inte fredag komma NUUUUUUU....Jag får lite främmande på dan men sen kan jag hämta dig så vi kan shoppa middagsmat o annat gott inför kvällen/natten....O du får självklart sova hos mig o vovvarna om du vill...=)...puss o kram

2009-08-25 @ 19:23:25
Postat av: Marlen

Jaa, det är inte länge kvar nu :D Det är lugnt, för jag har lite o fixa på dagen. Pusss:D

2009-08-26 @ 11:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0