Det är Helg!

En dag på stan med mamma och mormor. Strosa runt, fika och titta på fina saker! Hittade bland annat dessa fina muggar och tallrikar på Indiska! Köpte dem inte eftersom det är ganska så trångt i mitt lilla kök. Men drömma går!

Två hårband fick däremot göra mig sällskap hem! Är en riktig hårbands-älskare. Fick också ett starkt sug efter att shoppa höstkläder! Men det får vänta lite! Det är dumt att tömma plånboken när pengarna inte kommer rulla in som vanligt. Dessutom är en kamera vad som står högst upp på min önskelista! Ju mer jag tittar och tar reda på, ju svårare blir det. Är man nybörjare spelar det ingen roll vilket märke det är, det är också dumt att lägga ut allt för mycket pengar. Men vissa funktioner är jag ju mer intresserad av än andra, så det är väl där jag befinner mig i mina funderingar nu! Fick pröva min kusins Canon eos 1000D, trivs med den så det kan luta åt det hållet!

Det serveras tacos hemma hos mig ikväll, mums! Redan hungrig!

Hoppas ni har en bra lördag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, jag är då värdelös på filmtips xD the brooke ellison story :) kraam

2009-08-16 @ 15:38:30
Postat av: Anonym

haha, jag är då värdelös på filmtips xD the brooke ellison story :) kraam

2009-08-16 @ 15:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0