Jag ska bli pokerproffs

Igår tillbringade jag största delen av dagen hemma hos Linda, umgicks och var senare vaplvakt åt Davinci. Gick strålande och en riktigt trevlig dag hade vi :D

Senare på kvällen påbörjande jag min karriär som (trummvirvel) pokerproffs! Jag känner att det här är min "grej", ligga i sängen och låta pengarna rulla! HAHA! So far so good, det slutade på plus-sidan ;) Det är tur att jag har mannen vid min sida för annars vette tusan hur det skulle gått, jag blir en aning disträ ibland!
Så ni som vill följa en stigande stjärna, fortsätt läsa här!

På fredag ska jag till en sjukgymnast för nacke, rygg och axlar. Längtar!

Solen skiner så det är dax att röra på sig!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Så jobbsökandet är över nu då=). Kram

2009-08-19 @ 15:31:25
URL: http://asaperssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0