Update ;)


Sommaren har gått så vansinnigt fort! Få soltimmar har det varit också, så det blir förhoppningsvis en utlandsresa i höst! Kanske hitta nått trevligt resesällskap!?! :) Men just nu är det inte en sådan resa jag ska packa inför, när bror slutar jobbet ska han nämligen köra hem mig til skogen (himla sweet med privatchaufför). Ska tillbringa resten av dagen med mina föräldrar och min lilla bebis! Även min andra bebis (kameran) följer så klart med! Om jag har tur kanske någon vill gå i skogen med mig, törs inte så själv på grund av min björnskräck! 

Springa lite ärenden till pappa, packa, äta något och städa undan så att det är fint tills jag kommer tillbaka det är vad som skall göras NU!

update min pokerkarriär: Spela inte när det går dåligt, eller om du är för trött! Detta sysslade jag med igår och hade då inte samma flyt som dagen innan ;) Nya tag, för i längden ska det gå bra säger min coach. Tror kanske att jag låter bli att spela när jag är ensam, så det nya tagen kommer när jag återvänder till standen, hihi!

Se till att ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0