En kvar!



Yran för mig innebär mycket mat! Vill äta allt som finns, dock orkar jag inte så mycket! Tur att det är en kväll kvar, så hinner jag/vi pröva ännu mer! Jessica fick mig även att åka radiobil, första gången någonsin för mig! Kan väl säga som så att vi blev ganska utsatta som ensamma tjejer på banan! Såg bara ett band, A Camp, såå bra!
Vaknade sedan flertalet gånger av att kroppen värkte i natt, det är hårt att yra! Undra hur det kommer kännas i morgon!?

Nu kör vi snart igen! Sista yran kvällen here we come!

Kommentarer
Postat av: Frida

Kameran fungerar super :) Bilderna kommer väl lite pö om pö..

Hörde förresten lite rykten om att ni funderar på att komma till Borgafjäll? Skulle verkligen vara superkul. :) Länge sen sist nu.

2009-08-01 @ 19:58:57
URL: http://fridamariaanetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0