Hon gjorde min dag!

En skön tjej gjorde verkligen min dag! Lite utbyte av information och vi stod båda som fågelholkar när vi insåg hur långt ifrån sanningen en del håller sig! Skrattretande, men kul att veta!

Efter jobbet blev jag upphämtad av Jocke och Emilia, vi åkte för att äta en bit mat och även Andreas gjorde oss sällskap! Mycket trevligt! Kan inte förstå att det var ett helt år sedan jag såg dem sist!

Nu sitter jag i lägenheten och fryser, har frusit sen i gårkväll, förstår inte vad det är för fel på mig!? Men inget en kopp te och massa sömn inte kan fixa!

Sov så sött!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sanningen kan va tråkig:) vad blir det ikväll?

2009-12-31 @ 11:04:49
Postat av: Marlen

Haha, jaaa fast det blev otroligt roligt när jag veta hur mycket en del ljuger o "bättrar på" sanningen ;) Ja ikväll ska jag sakna dig eftersom ja oftast firat denna dag med dig! o förutom det ska ja o mannen käka finmiddag och gå iväg till några av hans kompisar, massa människor jag inte känner med andra ord;) Vad ska du göra??

2009-12-31 @ 15:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0