Den bjuder jag på

Vi vandrade runt på Jamtli bland alla bodar och hästar. Mysigt hade vi när det smaskades kolbulle och dracks glögg. På vägen hem bjöd jag på årets vurpa, snacka om platt fall. Jävla stövlar! Ont gjorde det men Petter och förbipasserande bilar hade jätteroligt!

Nu har vi kommit hem från ett restaurangbesök som vi inte är nöjda över, smått sura köpte vi godis, gick hem, satte oss och nödra vid varsin dator och kikar nu på cirkus Möller.
Allt känns bättre nu, vi har kommit över den dåliga middagen ;)

Jobbar tre timmar (ni hör ju, 3 timmar, hur ska jag orka?!) i morgon för att sedan åka hem med bror. Äntligen får jag tillgång till min kamera igen! Känner mig nästan halv utan den. Kameran i ena handen, Bonzo i andra och Petter i tredje(??) då är livet bra :D

Njut av helgen!

 


Kommentarer
Postat av: Sahara

Men eriksson man har ju bara två armar, toka!

2009-12-05 @ 10:28:58
Postat av: saaaharaaa

Jag: Läste Marlens blogg, hon höll minsann på att dratta på rumpan, kanske är farligt att gå på jamtli?

Johan: äh



3 sekunder senare drar jag en fin vurpa!



Den gjorde jag för din skuLL:)

2009-12-07 @ 14:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0