En öde Ö

Ibland blir jag så brydd att jag tappar hakan, det är inte ofta, men igår hände det. Jessica jag tror det är dax att ses igen! Har tagit mig ur sängen efter aldeles för lite sömn och väntar nu på att bror ska komma för att ta med sig en del av inredningen. Han har tydligen fått en tillfällig "sambo". 

Själv funderar jag över att ensam bosätta mig på en öde ö! Tror det är lugnast så.
Sara vad säger du om den ö som vi åkte med packmoppe och spark till för en herrans massa år sedan? Kommer du och besöker mig någon gång ibland då? Mest troligt är det ju inte så många fler än du som hittar dit ;)

Jag hoppas att det blir jamtli julmarknad med mannen idag. Har inte varit där sedan jag var liten och det kan ju vara mysigt att se igen.

Nu ska jag fortsätta med mina flyttplaner!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Flyttplaner? Öde ö? Har jag missat något här? Jag vill ha din adress iaf:). Pussokram

2009-12-04 @ 15:23:32
URL: http://asapersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Helt SJUKT!!!!!!!! För typ två timmar sen så pratade vi packmoppar, och då berättade jag att det går att köra på isen! Känns som om det har hänt nått sånt förut:S !!!:) finns inga ord för hur tråkigt mitt liv är utan min eriksson:(

2009-12-04 @ 16:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0