Yrvaken

Här sitter jag, helt yrvaken och risigare i håret än Trasselsudd him self, sminket har jag förlänge sedan smetat ut på huvudkudden. Nöjd efter en kanondag på jobbet men fortfarande helt utmattad.

Behöver jag berätta att jag även igår var ut i skogen och då var det inga renar som ställde till det för mig utan älgar. Vad är det med mig och alla vilda djur, vad vill de mig?! Jag blir skiträdd varje gång och tror jämt att det är björn. Men förutom det var det en magnifik skogspromenad!

Nu sitter jag och funderar över mitt senaste inköp, en mycket snygg, brun stickad tröja. Var det verkligen en sådan jag var ute efter?! Nej, inte ens i närheten.

Här Frida :) Några av dem, tror det har blivit si så där 10 till nu ;) I alla möjliga färger och former.

Nybakat!

Lillfisen min!

Nu ska jag duscha och kika fotboll istället vilket är bra för då slipper jag ta tag i garderoben idag också! Mina ursäkter är lika bra varje gång!

Kommentarer
Postat av: Frida

De blev ju skitbra :D:D

2009-12-09 @ 10:18:52
URL: http://fridamariaanetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0