Min söndagskväll

Söndagkväll och vad tror ni jag gör? Jo, kikar Serie A,  Inter -Milan och spelar kort. Det är min grej det! Tyvärr förlorar jag på kortspel och Milan ligger under. Men sådant är livet. Jag och mannen.

Kameran är fortfarande borta, förstår verkligen inte vart den har tagit vägen eller varför den valt att lämna mig!? Come back!

För en gångs skull har jag redan gjort matlåda till morgondagen, det är segt att vara på jobbet från 10-20,15. 2 sådana dagar, sedan är jag ledig onsdag och torsdag!

Hämtade ut ett paket med några kläder och hårsaker idag! Gillar paket ;)

Drömmer mig tillbaka och längtar efter sommar, sol och värme!

Natti på er! I morgon är det måndag, ny vecka nya tag!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Nämen lilla Marlen du kan väl inte visa såna underbara sommarbilder då man sitter o huttrar o fryser mitt i vintern...Hoppas verkligen vi får en lång o varm sommar i år så man kan njuta av den för en gångs skull...Vet du jag tror ditt spöke har hälsat på mig oxå för min batteri laddare till min kamera e nämligen borta....Har ju letat där den borde ligga men de gör den inte....Hoppas vi kan ut o gå ngt i veckan behöver verkligen surra av mig med dig just nu....Ringer dig ngt i veckan...kram

2009-02-15 @ 23:35:13
URL: http://resanmotnyttliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0