I´m here!

"Hemlisen med att hitta en bort tappad sak är att veta var den är!" sa Tiger i Nalle Puh.
Så rätt så rätt!

Saknar min mys....jag är hemma, men det är inte han. Men i morgon är jag tillbaka i staden, någon som vill hitta på nått?! Eller så är det redan fullbokat :)

Fick ett gulligt sms från Linda, tackar för det:) Energikick! Hoppas vi hinner ses nu snart! Jag hör föresten av mig redan i morgon!

Ett samtal från en annan Linda som gjorde mig glad, jag saknar dig!

Blomdejt i morgon! Den ni!

Det är så skönt att ha alla människor omkring sig igen, jag har nog varit lite isolerad tror jag. Men nu är det full fart som gäller, och ju mer jag gasar ju lättare går det! Jag har mina "lyckopiller" och er är jag beroende av, på ett väldigt bra sätt! Ni kan alltid få mig att skratta!

En sak till, jag spelade innebandy match igår! Grymt! Visste inte att jag saknat det så mycket. Kung på plan som jag var, fixade jag ett super snyggt självmål! Fast vi vann ändå, jag kände att det andra laget ehövde det ;) Jäkligt nöjd över att knäna inte gjorde det minsta ont, jag kan springa igen!!! Livet är på topp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0