Roliga saker

Då är jag tillbaka efter helgen. Var hemma och hade det lugnt och skönt. Men ordet lugnt är inger jag kan använda som beskrivning för de 20 och 30 års kalas som jag var på. Jag och Jessica gick dit till middagen och då hade de andra varit igång sedan 12 på dagen....vilket märktes big time! Vet inte riktigt vad jag ska säga om det, ett gäng med galna människor, undra hur de mådde dagen efter!? Jessica och jag gick hem tidigt, fikade hos mamma och pappa sen for hon hem till sig. På söndagen gjordes det inte många knop. Var och hälsade på mormor och morfar på kvällen. Är det någon lägenhet jag verkligen skulle vilja ha så är det deras, så ljus o fin, kanon utsikt över storsjön och så är det inte massa gamla saker... nytt nytt nytt! Alla som sett den tycker lika, så de har verkligen haft tur!

Nu väntar jag på att mannen ska vakna o se om vi ska äta någon frukost. Börjar ju va lite hungrig! Jobbar ikväll igen.

Den 6.e åker jag till Umeå :) Det ska bli hur kul som helst! Saknar ju min lilla kusin!!! Dryg bussresa, men det är det värt! Jag skulle åkt redan i november....men det gick ju si så där med det, har mycket bättre arbets-schema nu! Förkylningen som Sandra hade måste smittat över telefon, för nu har jag den!

Sedan ska jag kanske till Gällö och hälsa på en tjej jag var mycket med när vi var små, det ska också bli så himla kul ifall det blir av! Har knappt satt min fot i Gällö på snart 6 år!

Hade tänkt att hitta igen en artikel i Aftonbladet, men internet är väldigt segt just nu. Jag har ju tänkt mig att gå på gym igen när brorsan flyttar in till stan. Tycker att det är väldigt trist, men bra, sedan såg jag just den där artikeln om en tant på över 70 år som gick på gym 5 gånger i veckan! Herregud, kan hon det borde ju jag klara nån gång i veckan!

Nu är det mat! Ha det så bra idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0